kallt .

nu får jag ta och sätta igång med den här bloggen (: den har varit så här tom och kall alldeles för länge nu. precis som luften utomhus, isch för vintern.  nu ska vi visa syrran att jag klarar av det här med blogg, eftersom att jag inte kommit igång med att skriva förens nu så har hon varit igång och mobbat mig en del. hade lite problem med att förstå hur det fungerade. men nu så (: , det kommer gå som en dans det här.

som sagt vinter är här, vilket betyder att man behöver göra en del inköp ..

jeansvantarbasker




.. ett par goa tjocka vantar så man inte fryser om fingertopparna
.. en lika go och tjock jacka så min kropp inte blir kall, vilket leder till att man blir sjuk.
.. ett par nya fina jeans, vilket man alltid vill ha (:
.. en BASKER ! :D
.. ett par nya vinter skor, vilket jag egentligen inte vill ha, eftersom att jag trivdes så hilma bra i förra årets   inköp, men dom gick ju typ i sönder /: vilket inte var lika bra.




DANNY ?! sluta . detta är sjukt. finns inte mer att säga. han kommer igen. stackare, åka ut istället för hon. magiskt dålig är det enda hon är. kommer sakna danny. men vi hör han snart igen, jag väntar (:


danny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0