storm.

med gårdagens rubrik blir det kallt och stormigt, vilket det är utanför mitt fönster just nu och jag är redan trött på det. har jobbat jätte länge idag. känns så iaf. orkar inte mer. är så trött på dessa helger och kvällar. vill ha ett normalt jobb och kunna göra saker, kunna träffa mina vänner och ha kul. nu har jag inte tid med sånt. saknar mina vänner.

klockan är halv tio och det finns inget att göra. eller rättare sagt ingen ork till att göra något. min kropp är total förlamad. inte ens en bra film finns det att titta på. blö.

det enda som känns possitivt med den här kylan utanför fönstret är att man kan börja använda kaminen igen. sätta igång en mysig brasa och bara sitta och mysa framför.


en helt ny garderob ska jag önska mig i julklapp.


saknar oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar också oss. tänk så mysigt vi kunde ha det i kylan.

2006-11-05 @ 16:50:29
Postat av: Mikaela

glömde skriva namn :P

2006-11-05 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0