festelifest.

igår var det lite festelifest (: först träffades vi på viskängen, jag, martin, frenne och estelle. martin är helt upptagen med att vända korvarna och ringer till gustav samtidigt, men på något sätt glömmer han bort det, så han står och pratar med oss när han vänder korvarna, sen hör han gustav i luren, DÅ kommer han på det, hahaha, inte så kul såhär, men det var kul att se/höra, frenne är grillmästaren men har ändå inte lyckats få riktigt fin glöd på sin engångsgrill som jag och martin så martin ber gustav att ta med en EXTRAgrill till, haha.. då garva vi också. sen kom gustav med en röd keps på ryggen, vilket egentligen inte var gustav överhuvudtaget, det var en kille med rödjacka, beige keps och en ryggsäck på ryggen, haha, så knasigt det kan bli (: men kul var det iaf. sen kom carl, metsix2, jp, chakal och gustav (: det började bli mörkt och kallt och vi drog istället hem till frenne, dom började spela poker vilket inte är någon hit ;P, emelie ringer och säger att hon ska ta den och den bussen blablabla, så jag springer till bussen och blir VÄLDIGT anfådd ;P sen går vi till hp och har det mysigt kommer fram en man och knackar mig på axlen, "jag måste bara säga en sak, jag vet att jag är typ 130år äldre än dig, vad du är vacker, lev och njut av det, jag var bara tvungen att säga det, du är väldigt vacker" han typ skrek ut det i toakön också. haha, jag bara "ok tack" ;P, sen går vi till gp och har det VÄLDIGT trevligt, hahaha..

toan är HELT ner klottrad och emelie och jag säger att det måste vi gå och säga till om ;D hahahahaha..
"det är någon som har klottrat ner heeeeeeela toaletten"


jag typ slog till emelie hela kvällen, det var helt sjukt. sån reflex liksom, varje gång vi sa ngt kul och började skratta så bara slog min hand till henne på armen, har du blåmärke idag emelie ? matade della med citron på min drinkpinne, vet inte var jag fick det ifrån men jag typ bara kläcker ur mig "eat it from my spitt" haha.. som vi garva. vi garva typ hela tiden på gp. sen dunka jag emelies huvud í bänken för vi skulle se om där fanns någon killtoa, men det gjorde det inte ;P haha .. sen så skrattar hon själv så mkt så hon lutar sig bak och slår huvudet i bänken en gång till ;D hahaha .. sen lutar hon sitt glas mot mig så rör hon lite drinkpinnen på isen så säger hon "kolla så fula mina isbitar är" hahaa so ? ;P spelar roll hur din is ser ut emelie .. sen typ försvann della, vi gick till arom tog stämpel, träffa della, hon försvinner igen, sen går vi till tivvan, lång kö, palla ? nej, sen går vi till hp igen, jag tar mig en drink till. det behövdes ;P eller inte om jag varit i emelies kropp. hm ? det lät lite ;P men skit samma. sen arom igen, träffade micka, dansa lite, drack en drink till (: sen bort till tivvan igen, in där och shakea lite. sen ut, sen kebab, ÅÅÅÅH vad jag saknar göteborg, men dom killarna var inte ens från göteborg, var va dom ifrån ? orust ? hette det så emelie ? (: vill tillbaka nu. vi vill tillbaka. sen smeta dom hamburgare på varann och grejer, han hade en fet glugg också ;P hade han inte ? äh, ja, sen taxi hem (: fet jävla kväll och nu sitter jag här.




pizza och film ikväll eller du ska fortsätta sura din mupp ? ;P


--

kan du inte bara försvinna, tack ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0