get ready to rock !

igår var en soft dag, fast ändå med lite stress där till. fixa och dona här hemma, med lite cv som skulle skickas iväg och så. sen kolla våra bästa år. iväg till bussen, ner i stan med syster. fixa och dona där. sen ut till väla och träffa mamma och mormor. käka lite där och sen vidare till björn (: och då hade jag ju inhandlat lite godis och fanta för det måste man ju bara ha en kväll som den där :P haha . varför vet jag inte så fråga mig inte. det bara är så. precis som grejer bara ska vara så. hrm, flumm dag idag , märks det ? men så klumpig och flummig som jagär, så glömde jag ju fantan i bilen när mamma körde mig. så det fick bli lite mormors saft hos bb istället. mormors saft namnet har den fått av min syster och mig, för att vi drack sån saft hos mormor när vi var små (: hos björn blev det iaf lite gh spelande och sen en film, stardust ! mkt bra (:

idag har sabina missat våra bästa år, men tänker se reprisen imorgon (: för nu är det spännande. innan jag åkte till thailand höll dom på att få tag i mördaren som går lös i salem. men när jag kommer hem har dom fortfarande inte fått det, vilket är typ 10 avsnitt, haha ! snacka om att dra ut på saker.

sabina har istället varit stan och försökt fixa lite julklapps grejer, men inte hittat allt hon velat, tyvärr. så imorgon blir det en tur till nova eller ngt med ems för att fixa det sista (: efter sin lilla rund tur i stan, så satt hon på tasty house med en kaffe latte och väntade på tanjis som skulle köra på körskolan (: , sen blev det ebbas och flumma en massa. superduper kul precis som vanligt ! allt tråkigt blir fan så jävla kul med dig tanja, helt sjukt ! (: sen vidare mot game, där vi fastna med gitarren i famnen (: haha, GH ! träning inför imorgon. sen en liten sväng om på stan och en massa flumm. sen bar det hemmåt igen !

imorgon, ghkväll hos bb ! (:


föresten så har jag hittat ägaren till min upphittade registeringskylt.  


Kommentarer
Postat av: apa

"föresten så har jag hittat ägaren till min upphittade registeringskylt. " haha jasså? :D

2007-12-21 @ 19:43:23
Postat av: Tanja

Du gör mig happy och det känns inte lika tugnt när man är med dig!

Jag vet vad du har för kaos i sabbs huvud. Du får alltid plinga/ringa/mail/sms:a om du behöver dela dina tankar!

I'll be here for you! tralla llaalala!

2007-12-22 @ 03:25:57
Postat av: mikcis

vad är GH???

2008-01-02 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0