att ett nytt barn ska födas ?

äh, det blir bara värre och värre .. drömmarna blir fler och dom går inte mot det bättre. jag är rädd för vad dom vill. är det du igen ? känner att du är här ibland ..

--

du ska veta att jag väntar. jag väntar tills du är redo igen. jag saknar dig. du betyder mer än så här för mig. detta skulle ju hålla ihop oss. detta skulle göra oss starkare. för hans skull .. snälla. jag behöver dig, precis som jag vet att du behöver mig. du var som min syster, det är du fortfarande. jag älskar dig.

--


lägenhet .. YEAH ! snart såå :D längtar så ..


lite orolig är jag. emelie när ska vi gå till spåtanten ? :D måste veta lite saker .

Kommentarer
Postat av: Micka

Vem är det du menar?

2007-02-20 @ 22:42:28
URL: http://keela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0