love is all you need.

"äpplet högst upp i trädet  smakar inte bättre än det längst ner"
 
"kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga"



varför ska allt kännas så jobbigt, när jag hela tiden försöker tala om för mig vad jag ska göra . min kropp vill inte lyda mig. mina känslor vill absolut inte lyda mig, man kan inte styra sina känslor, jag vet. men det finns en gräns. som jag inte vill överskrida. men som redan blivit gjort. jag önskar så mkt. så mkt som jag inte kan få. varför ? vissa av dina handlingar förstår jag inte, allt eller inget, vad är det jag vill ha, vilket vore bäst för mig och mina känslor. vilket vore bäst för mig efter allt som har hänt, vilket vore bäst för oss. jag saknar så mkt. det är så svårt att hålla tillbaka. när det enda jag vill är att vara nära. det enda jag vill säga är ..



björnen sover, björnen sover, i sitt lugna bo ..


--


the ark


THE ARK vinner skiten ;D !



--

inget från mig mer, nu är det upp till dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0