är man inte värd mer ?

ännu en dag med lite känslor som inte gör en glad. bara tvärtom. återigen nere. jag är glad på ett sätt men kan ändå inte förstå varför världen är så orättvis. äh .. så mkt som tynger på mitt hjärta så jag vill bara släppa taget om allt. håller allt inne sen bryter det ut när man minst anar det. vilket blev lördas kväll. en toppen helg med alla vänner, en nästan perfekt födelsedag, fattades en person annars hade allt varit super. att åtta månader kan gå så fort och kännas så tomma, men ändå vara fyllda med så mkt.


åh, min överraskning i fredes, något utav det bästa på hela dagen, WAH KOM HEM ! :D så chockad jag blev, helt stum.


letade hej vilt efter karro, men fann henne aldrig. blev av med alla och det var ju omöjligt att ringa någon.
 

pont aeri - flying free


image94

image96


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0