att skapa nya vägar som leder ..

.. till ingenting.


en skön helg. båstad i fredes med en massa folk. sanih och john gav sig fan på att dom skulle in på pepes, jag tänkte inte ens tanken. inte när jag såg den kön. så medans sanih och john stod i kö så hann vi med en massa annat roligt. sprang på en massa kul folk,. käkade pasta/pizza med peppe. hängde på dom till madison. och gick nästan vilse i båstad ;P haha . kommer någon springande och flåsande bakom emelie så hon blir livrädd typ. men det var bara en snäll pojk som hade lite bråttom upp för backen (: sen skulle vi jaga taxi. ja, taxi från båstad till helsingborg.. 1500, 900, 1200 .. hm, det sluta på 700 hundra .. men blev 600 ;P hehe .. så jag, ems, kalle, rick och simon delade på det. så det var ok (:

sov läänge igår, sen fick man göra sig iordning och åkte till båstad igen. denna gången med bilen. handlade lite gott på ica, grillad kyckling, potatissallad och kanel gifflar (: satte oss nere i hamnen på en liten gräsplätt och typ sov där (: skit skönt. kunde legat där hela dagen. sen kände vi dropparna. springa till bilen typ. på vägen blev vi bjudna på både för och efter fest, vilket inte spelade någon roll, eftersom att vi inte skulle festa. in i bilen och till parkeringen. fy faaaan vad det öste ner. man hörde knappt vad man sa i bilen så högt det slog på bilen. men det var mysigt, där satt vi med våra nacho chips och en oöppnad salsa ;P hahaha.. sen kom johan och hans kompis från ängellholm. som johans bil såg ut. som en jordhög typ (: fult med gegga. mys ! aa. sen snurra vi runt i båstad lite, såg den fina solnedgången och satt och kolla på folk ..

när vi kom hem blidde det tivvan för mig. drog ner träffade micka och sen var det igång (: sen tralla det på som vanligt. ipod killarna fick mig att garva som ingen annan, fy fan va kul (: när tivvan stängde drog vi ner till tropical och "doppa fötterna" ;P och ivar garvade som aldrig förr. vi gick in mot stan igen. satt utanför kungstrappan ja jag vet inte hur länge. besluta oss till slut för att ta bussen hem. sabina la sig sex och är grymt trött nu ;P

vädret har varit super idag. eller iaf jämfört med senaste veckan. solade lite i trädgården idag. sen kom ems hit och kolla fotboll medans jag fixade till mig lite. sen blidde en sväng ner i stan. satt på tivvan med karim och hans väldigt pratglada kompis (: haha .. myspys. seen hem och film , såklart ! och nu har ems lämnat för idag. 


jag önskar jag kunde lägga ner alla önskningar. där kom det en till . blö ..


like the geek in the pink .. mmmums (: haha .. 


snart falsterbo (: tiden går sjukt snabbt. 


samtal från wah idag. han har hemlängtan, snutte (: 


nu ska jag stänga av, för nu åskar deeeet .. AAAAH ! emelie stäng fönstret ! maaaaammma ! :P 

Kommentarer
Postat av: mickis

äsch, du är ju alltid brun! :)

2007-07-16 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0