bkool .

jag ska aldrig mer göra en whopper, låsa dörren till bk, preppa en sallad, sänka en pommes, trycka på meal knappen i kassa, ta en runda, säga "välkommen till burger king det går bra att beställa", slå ut en 232:a .. hm .. knasigt. kommer sakna er .. men det vet ni . det blir svårt att hålla sig ifrån, så ni lär inte glömma mig ;P jag kommer hälsa på ofta.

nu är det dags att ta det lugnt och komma på fötterna igen. vilket jag skulle gjort för länge sen.

tivvan i lördas. mkt trevligt .. hällde min redbull vodka över emelie, 112 spänn !!! men det är  hon värd :D min ems. träffade massa trevligt folk. men var tvungen att dra hem tidigt för att jag skulle jobba. men det tar vi igen nästa helg. för man blev ju bjuden på fest också (:

igår var det bogge och fem filmer som vanligt . det är min och ems söndags rutin nu. snart har vi sett alla filmer ;P elleeeer inteee .. hehe ..

regnet det bara öseeer ner . tråååkigt !  var i stan med ems och dellis innan. käka på bomb, träffa wahis och matte. sen åkte jag och mams till ikea. trevligt. film ikväll kanske.. annars har jag en annan ideé ems .. ring när du varit hos pållen ;P


irriterande, ja visst ! uh!

o karim försvinner till roskilde. eller rättare sagt försvann, i lördas natt . men är snart hemma igen.



saknar dig, K ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0