gillar inte det här med rubriker :P

12.00 i stan var det ja. men ringde jenny hon klarar sig fint, men ska ta och göra mig iordning kanske, så vi kan ta en titt in där ändå (: tänkte jag skulle kolla vad min tatuering skulle gå på där också då ju. fast jag ska ju inte göra den där så det är kanske lite onödigt. men men ..

det kommer bli så bra ..

denna mysko hm kan ju inte kalla denna man, för det vet jag ju inte. jag ska ta reda på vem det är iaf. för jag vet att det inte är den som den sägs sig vara .

får väl ta och skicka iväg lite ansökningar till jobb nu . i lund . se hur det går (: emelie fick brev idag, hon ska till lund ! (: hehe .. grattis ! som sagt, det kommer bli så bra ..



landskrona ikväll kanske .. sen bååååstad till helgen (: så kul .



Kommentarer
Postat av: Emelie

o det SKA bli fint väder :D

2007-07-12 @ 22:33:41
Postat av: Mcika

Kommer bli sjukt bra! :D

2007-07-13 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0