irriterad till max ..

över saker som tyvärr inte kan nämnas här, pga vissa som läser här . åh !

skriver ett litet blogginlägg så li har något att göra på jobb ;P haha ..

igår blidde det en liten snabbis till väla med micksen. myspys. bu & bä i regnväder. hälsade på mattis på clasis och fikade. sen åkte sabina hem och tänkte att hon ska bara ligga hemma hela kvällen nu och softa. sen bjöd hon hit pau och sen satt vi och tittade på so you think you can dance,, det äger (: sen ringar det i telefonen och ems vill ner till tivvan, det har jag ju velat nu tre tisdagar i rad, men ingen har pallat, så jag hade ju inte väntat mig det ;P men så blev det, halv ett stack vi ner till tivvan. träffade älskade karim och sen var vi inne på tivvan (: skit lite folk och jag gillade inte att dom spela rnb i vinylen. så kan dom inte göra . som karim sa , vi valde den tisdagen som var dödast, typ inga folk alls. det sög, men jag fick dansa av mig lite. och skratta åt de mest konstiga folk jag sett (: hehe. så kvällen underhöll mig ändå .

åh, tack för kortet wah, blidde super duper glad ! (:


hade den mest mysko dröm . herregud. men jag vann.

idag, stan och fixa en massa. en sväng inom karimis också. om jag hinner.

måste bli frisk. 2 dagar kvar ..


skriver sen ..

Kommentarer
Postat av: mickis

tack :) var hittade du de?

2007-07-25 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0