say goodbye to the world you thought you lived in ..

and smile like you meean it ..



har varit en snabbis ner i stan idag för att fixa det jag inte hann igår. har en del att göra imorgon känns det som . jag känner mig stressad. /: men det kommer bli bra.

har precis stigit ur duschen, det droppar fortfarande från mitt hår. orkar inte torka det ordentligt .. det får själv torka så jag kan platta det fint sen. rota fram några kläder ur min garderob som ser ut som ett bombnedslag. hålla på och byta och hålla på .. och det slutar med att man drar på sig något enkelt och skiter i allt. drar på lite rouge och kajal .. sen är vi fit for fight. palla ? i need something new. this is soooo booooring.

en dag kvar .. eller för att vara exakt fem timmar ungefär (: hihi . imorgon kan inget stoppa mig från att ha kul. inte ens om det öser ner :D förfest på miiiin altan !


JAG VILL DANSAAAA !

stan snart, mando diao, en beer kanske. lite sånt där festival trams ni vet .

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0