tänkte, men kom inte längre ..

sa innan att jag tänkte att jag skulle hålla mig borta från bloggandet ngra dagar. men det är svårt. jag behöver det här med att skriva av mig lite. det är otroligt skönt, lätta på det lite . (:

klockan är redan över sju, tiden bara springer iväg nu om dagarna. sjukt.. men man hinner med en del också . det är ju tur det (:

lördas var det ju som sagt förfest hos peppe (: skit kul . folk man inte träffat på ett tag och folk man inte träffat alls. skulle tagit bussen ner vid ett tiden , eller ngt kommer inte ihåg. men missade såklart den, så det fick bli taxi. en massa klabb med allt när vi kom ner. tecken på att man är för många som man måste hålla reda på och den ena är där och den andra där borta. så blir den sur och den blir ledsen , den andra blir glad, eller kanske inte . men det sluta iaf med att jag gick hem. jag orkade inte. mina batteri tog slut pga att typ alla ringde mig 100 gånger. men jag hade inte lust att prata. gick hem och var väl hemma vid två . alldeles lagom. grät sönder mitt ansikte och mamma fick sova hos mig. ibland är det jobbigt, men det går över snart.. jag klarar mig fint.

igår .. hm, då ? gjorde jag nog inte mkt, eller ?  wah kom hit en stund och vi gick på en promenad i jordbodalen och prata lite. skönt faktiskt. skönt att det fina vädret är på väg tillbaka iaf. så man slipper sitta inne hela dagarna. för det är ju sjukt tråkigt.

dags att leta en lägenhet i lund nu kanske. det kan ta tid och vi vill ju inte ha vad som helst ems ;P kanske borde hitta ngnstans att jobba där nere också . så vi har råd att inte ha vad som helst , haha .. fy fan kul det ska bli och inte allt för långt från hemma. till micka, my och alla de andra. vet en till .. mamma ;P hon kommer ringa varje dag . haha .. men det klarar vi oss nog med (: längtar redan. men det finns en massa saker som ska hända innan dess. båstad nu i helgen, falsterbo nästa igen, festivalen här i stan, min och mickas fest, spanien resa, sista minuten resa också ? (: vi får la se .

idag har wah då åkt till hm, vad det nu heter, långt härifrån iaf. ovanför gbg någonstans. trist. han ska vara där i hela sex veckor. jobbig jobbigt. var och åt lunch med han, ems, martin och micks idag. fick gå upp jätte tidigt.. fick till och med ställa klockan. vilket jag inte gjort sen jag sluta jobba. trodde min klocka ringde en massa gånger, vaknade typ först tre, sen fem, sen åtta .. knasigt. folk kan inte hålla på och skicka massa sms, jag blir förvirrad. ok, mer förvirrad ;P haha .. är svin trött nu iaf . men nu kommer snart ems, sanih och john . så då kan vi inte vara trötta .. filmtime ! :D

dags att avsluta nu .. emelie skulle ju få en egen liten rad här också . men hon är för slö. så det får hon inte (: bäst att inte sitta vid datan och nörda när dom kommer ändå. då mobbas dom ;P men man måste ju kolla sin facebook, blogg och så imellanåt (:

bye bye  .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är bra med önskelista. vad har du till mig? en present? :) jag måste få se din önskelista bu (: puss

2007-07-11 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0