vi är aldrig ensamma ..

många av dina ord micka fick mig att känna att du tog dom från min mun . läskigt. det här med att gå ut. sitta en fredagkväll hemma. när gjorde jag det sist ? vet inte vad det är som alltid drar mig ut, hur trött jag än är, hur dåligt jag än mår och hur dåligt vädret än är. det är sjukt. jag är sjuk. (det är jag faktiskt :P, halsfluffiiiiis /:) . det var det ena, det andra är saker man vill göra och säga annorlunda. men man inte kan. hur mkt man än vill spola tillbaka tiden. det skulle inte förändra en enda grej. hur mkt vi än vill det. tyvärr. det är så här det ska vara. livet ska rulla på av sig och bara bli som det blir . man ska göra det man känner för stunden och strunta i allt annat. vi tar dagen som den kommer darling .. sen löser sig allt . hur hopplöst det än känns ibland. allt för ofta, ja . men det är sånt vi får leva med. vi måste lära oss att förlåta oss själva bä, du kommer vi göra. vi kommer att få uppleva det där vi fick på kreta förra sommaren. det blir kankse inte lika underbart som det var då. men det kommer, i promises you baby . tillsammans klarar vi allt. eller hur ? (: bu & bä lever livet . love you .


sjukis. grymt jobbigt. hatar vara sjuk. när man gick i skolan var det ganska soft. ligga hemma och följa serie efter serie på tv och inte lyfta ett finger. äta massa skräp (om man klarar av att äta, vilket är svårt när halsen känns helt jävla igentäppt, gör ont när man sväljer och knappt kan andas.) att vara sjuk förlänge är inte bra. man blir lätt beroende av att följa dessa satans serier ;P har dragit på med några filmer idag istället. flashdance, så söt den tjejen är . älskar dansa. det är något av det bästa som finns. det är en slags frihet liksom. allt runt omkring bara försvinner. älskar hoppa runder här hemma, ute blir lite annorlunda. där finns inte tillräckligt med plats. när börjar vi våra danskurser ems ? (: 

finns så mkt som poppar upp i mitt huvud. så mkt som snurrar runt och bara vill bli verklighet. det går inte nu. sommarlov. sen är det dags att ta tag i saker och ting. lund, göteborg, booort bara bort.vad som helst. men ändå här, hur låter det ? hur osäker kan man vara på vad man vill ? men ändå veta vad man vill ? hm, jag borde hålla käften, slänga mig under täcket och soova. när jag vaknar är allt bra igen . 

pau, blidde ingen stan idag. min kropp orkar inte och mår inte så bra. ser hur jag känner mig imorgon. men ikvälls kommer nog lillis och hälsar på sabbis, då blir det donkanmat, chirre, dirre och lerre .. och csi såklart ! (: om li inte jobbar ihjäl sig .. saknar våra csi måndagar. vi har kommit ur balans det är inte bra lillis. pysan (: 


joel kommer kanske i helgen (: hehe . hur ska detta gå .. 

bädda ner mig i soffan igen och på med nästa film . magnolia ? (: 


kommer mer sen .. kanske ..

Kommentarer
Postat av: Li

det blev inget csi... :( måste skärpa mig!

2007-07-24 @ 08:47:25
Postat av: Emelie

danskurserna ja, fast vi måste först veta vilken stad vi ska ta dem i;P sen kan vi börja :D

2007-07-24 @ 17:10:39
Postat av: Sabina

tycker vi kan lära oss själv, med lite filmer och fräck musik, sen rockar vi alla städer ! :D

2007-07-24 @ 19:16:00
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0