en dag kvar till midsommar (:

har inte firat midsommar på tre år. så nu ska det fan bli lyckat ;D blir nog en del folk ändå (: kuligt.


hahahhahaha .. ;D

Dala säger:
Drömde om dig i morse haha
sabina -  säger:
vaa ?

Dala säger:

sjukt
sabina - säger:
vad drömde du då ? ;P
Dala säger:

haha vi bodde grannar, så kom jag typ från jobb, så var det snö ute o så, så skulle jag gå och handla lr ngt åt det ghållet, så låg du typ naken ute i snön, så frågade jag vad du höll på med, så sa du att man måste vara redo för typ beach 07


Kommentarer
Postat av: Micka

ja jag vet. vilka ska till dig? vi är fem festsugna tjejer... jag hörde att jeppe skulle ha fest? vet du ngt om det? ;) vi måste träffas i nästa vecka och fixa till festen, bestämma datum osv! Puss

2007-06-21 @ 18:01:19
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Micka

ja, han sa det innan idag. ja, nej kommer frenne kommer inte jag. tyvärr. men vi ska nog på en fest i ramlösa som det ser ut nu. vi får se! puss älskar dig!

2007-06-21 @ 20:09:49
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, vilken sjuk dröm :P

2007-06-25 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0