i'll think i go to boston ..

jag och ems har varit hos frissan idag. hata .. klippte min vackra lugg igen. men det blev inte alls som jag ville ha det, FÖR kort.  en vecka .. sen är den fin igen .. åh. min syrra hade fan gjort det bättre OCH gratis .. men ems blidde fin i sitt och platta hår (:


snart jobb igen. vill inte. jag har nog aldrig snackat så här lite om jobb på länge. saknar inte ens det. jo, saknar lendita. men hon fick vi träffa idag (: jag lovar jag kommer och hälsar på dig vännen.

imorgon ska det planeras lite mer inför fredag. handlas lite maaaud och sånt (: hehe .. och en fet cd-spelare som kan få följa med till falsterbo också. den ska vara riktigt sleten efter denna sommaren ...



sabina öppnar ugnen och kollar om kakan är färdig, sitter och petar i den så säger emelie
"du kan ju inte släppa ut värmen sabina"
"åh nej det kan jag inte"
sabina stänger luckan och trycker sig mot den, skriker på emelie "håll imot skynda dig tryck!"
emelie springer och trycker på sabina som trycker så hårt hon bara kan på ungsluckan ..

hahahah.. fan jag älskar våra dampryck .. dom kommer som från ingenstans, är så sjukt tråkiga egentligen så det blir så sjukt kul .


sen ska det hämtas biljetter till the ark imorgon, GÖTT ! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahhaha o ja dessa biljetter, vi va ju påväg många gånger men glömde påvägen att vi skulle hämta dem så kommer vi på det när vi är hemma.. smart

2007-06-21 @ 01:00:28
Postat av: Lendita B

O du anar ej så boooring det är utan dig på jobb. Saknar dig där megamkt. :( Du slutar för att du ej orkar med det mer, men du borde stannat för min skull iaf.. :'(
But in the end, din lycka betyder mer för mig.
Du är bäst och BK vart ngt bra pga dig, men nu e den ZerOo !!

2007-06-21 @ 01:29:15
Postat av: Sabina

lendita du är så cool. även om inte jag är kvar på bk, så kommer vi träffas (: en massa. jag lovar. om du vill förstås ;P haha .. bara ringa näääär du vill. i'm here for you darling. sen på tisdag, försök vara där lite innan åtta (: kanske borde köpa bullar med på vägen, så kan vi käka frulle ;D

2007-06-21 @ 12:23:29
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0