kusin vitamin.

sitter hemma hos min kära kusin nu. mkt trevligt och go mat, som vanligt. spelade kort, dom lärde mig något nytt spel, som var JÄTTE lätt. eller inte. men tvåa utav fem är väl inte dåligt ;P hehe. inte för att vara första gången. nu sitter alla där nere och tjattrar och jag behövde lite lugn och ro. sonnys rum passar perfekt. och en data är  ju toppen (: men får nog snart dra mig neråt igen. snart tar lilla sonny studenten också. och jag jobbar och kan inte komma. tråkigt. men sant.

livet leker ..

inom jobb på vägen hem ? aa .. blir nog så .. får ringa och höra hur det går för mina töser .

film ikväll ? (: vi får se om jag orkar .. långt och ta sig till brohult ;P


en tidsmaskin ska byggas micka !! :D

Kommentarer
Postat av: Micka

Ska du inte ut på fredag? :) köp en biljett till svea, cardinal och tempel för fean! :D

2007-06-03 @ 20:51:12
Postat av: Emelie

jaa sabina du ska ut ;P.. men du jobbar väl inte? bara till 14 eller vad det var ? ;P

2007-06-03 @ 21:12:48
Postat av: Sabina

men min kusin tar studenten den femtonde. så det är inte då ;P men joo jag jobbar bara till två på studentdagen men jag börjar åtta dagen efter . /:

2007-06-03 @ 23:19:23
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Micka

Skit i det! jag ska också jobba. det är ju fest för fan! :)

2007-06-04 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0