lilla egot kommer fram ..

det stället klarar sig fan inte utan mig .. jag och ems var på bk idag för att köpa glass. herregud säger jag bara. dt:n funkar inte. bilarna bara kör fram till luckan, vill inte ens veta hur det ser ut under luncherna. brödrosten på ostsidan står igång klockan halv fem på eftermiddagen, huh ? papper, kartonger, plast och allt överallt .. shit. vill inte tillbaka, för vem ska få ordning på detta, jo jag . jag kommer inte kunna jobba i den röran. jag kommer få krupp. shit. och sen när börja vi märka bröden med PTD lappar ? hm .. fick rycka in och göra beställningen, för det var det ingen som kunde. en beställning som skulle vara inne senast fyra och klockan var fortfarande halv fem. vad gör dom på stället ? hur ska det gå när sabina slutar ? vill inte ens tänka på det ..


ner till hampan en stund ? blev lite sugen nu faktiskt. eller man kanske ska ta det lugnt och ladda inför imorgon istället. vi får la se ..


festilifest imorgon ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0