natti natti .

dags att nanna sig. jobb imorgon, igen ! väldigt trött nu, vet inte hur jag ska hinna med allt jag ska göra. vill bara koppla av och göra ingenting. var riktigt svårt att ta sig upp imorse. men man hade ju inget val. lite dumt av mig att gå ut igår bara. men det gick fint på jobb ändå (: stängde med min ems, var hennes sista dag idag /: tåååkit !

efter jobb åkte vi ner till stranden. myspys. satt och sjöng (: hoppas ingen hörde. hihi. sen blidde det terrassen och sen hampan. sen körde vi hem (:


utan dig hade jag mått ännu sämre. tack för att du funnits där för mig. ja, du.
 




.. vill ha dig .


jag och ems har gjort fjortis test ! :D hahahaha .. resultatet kan vi ta en annan gång (:

www.fjortispoang.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAAA min sista dag sååå skönt :D

2007-06-07 @ 00:41:47
Postat av: Richard

:)

2007-06-07 @ 01:25:11
Postat av: Micka

jag testade mig. jag var ingen fjortis ;)

2007-06-07 @ 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0