puss och kram ..

... banan skal , emelie är en höjdare på att rimma ;P älskar våra flamsiga dagar på jobb..  platt hår på richard passar inte alls .. ska vara hans krull , skadat tanden hade han också gjort, så trycker han i mitt finger i hans mun och säger typ "känn" hahaha .. kändes inte så bra iaf. men men .. allt är gått bra på jobb idag, fått gjort en massa men ändå långt ifrån allt. blir en del att göra imorgon också. sen en lång dag på onsdag.


SOOOOOOPA, SLUUUT PÅ KONTOT ! :D hahhaha .. jobba jobba jooooobba . :D


emelies sista dag på onsdag ! /: vem ska jag flamsa med nu ? bajs ! moget ;P haha .

FOOOOOREVER YOUNG ! ..

Jagged  Edge - All out of love
Shaw Desman .- Difference
Avril Lavigne - Forgotten
Three days grace - Now or never


till havet idag med ? trivs bra där ..

maltesers är svin gott ! (: mums. mumsfillibabba. japp.

om du bara visste ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, HEJ!! :) Det var kul att träffa dig också. Men jag fick för mig att ni tyckte jag var lite jobbig eftersom jag var lite beruuusad. Eller? Jag gick lite framochtillbaka för att försöka hitta Ålle. Men det gjorde jag inte..
Det där med jättekuken med skon på.. Jag kommer ihåg att vi skrattade som bara den men jag kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på det :P Berätta!

2007-06-04 @ 21:16:50
URL: http://keyla.blogg.se
Postat av: Richard

om jag bara visste, vad? :)

2007-06-04 @ 21:50:43
Postat av: Richard

men berätta då!

2007-06-05 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0