she's all that.

blir det hos emsen ikväll (: myspys, men först ska man slänga sig i solariumet ett litet tag, sen duschen, sen äta  (: har precis varit på sjukhuset /: farmor fick åka tuttut idag .. hon är fjukis. inte alls bra. men nu är hon där och dom tar hand om henne iaf.

pappa rullar över mamms tår hela tiden, hahaha (: kul ..


har varit och köpt tre par nya skor nu (: göttit. har ju inga skor sen innan ;P


någon har ritat på min mage, vem kan detta vara ? ;P gaast . puss.

nej nu måste jag rusa. rusa in i solariumet ? (: skriver sen ..

byebye..
image85

we are the best .
<3

Kommentarer
Postat av: Micka

hej bu. jag vet, jag hörde av mig igår. jag skickade sms, jag hade en fråga jag måste ha svar på... han har inte svarat ännu. hoppas han gör det. går här och väntar hela tiden. jag vill inte bli av med dig. vad händer imorgonkväll? jag hittar gärna på något med min bu. älskar dig!

2007-06-14 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0