snaart midsommar (:

kommer bli fett kul .. hoppas jag . och nu har vi tydligen bokat falsterbo också. eller vi ska boka tältplats där. myspys .. eller FEEEST ! :D haha .. kul. min ems och en massa andra..

idag, en soft dag i stan med della och ems, drog till stranden först, men där var ju helt folktomt ;P hehe .. satt på petters och sen drog vi hem här och bada (: varmare i poolen än i luften för fan. göttit. sen blidde det film, i am sam. så grymt bra. gråtit för många gånger till den. sen fixade vi oss lite fint efter badet och drog till staaan, satt på hampis en stund. skönt, nu sitter man här. kanske en runda med pau nu . vi får se om hon pallar ;P


im better then you anyway.


you don't even know my name.


sis, förlåt för idag. älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: katta

ska du till falsterbo när hästtävlingarna är igång ? tänkte att emelie skulle med :)

2007-06-20 @ 00:34:58
URL: http://kattidatt.blogg.se
Postat av: Micka

Ja, jag vet inte. får se om sara får för sina föräldrar nu. Eller så åker vi alla samtidigt.. men dags att boka nu i så fall...jag kan ju bara en vecka också typ.

2007-06-20 @ 10:16:19
URL: http://keela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0