step up ..

blev tre filmer igår med ems och bkool och chirre och dirre (: hann bara se två filmer, får se den andra sen ;P jag och emelie ska börja på dans (: fan va grymt. hehe. äh, vi kan börja ha egna kurser här hemma direkt ;P haha ..

konstigt det känns att inte åka till bk idag .. det kommer bli mkt tomt . det har liksom varit som någon slags rutin att alltid åka dit. göra det man ska träffa alla osv .. men jag måste lära mig att koppla bort jobbet för en stund.

idag blir det stan med pauline. hon kommer väl snart om hon lyckas hitta något att ha på sig ;P hehe . "nu springer jag till gardroben" ;P oook .. hehe. mysa lite i stan, en fika och lite så . sen ikväll ska jag till lillis med min lilla överraskning. weeh ! :D då blir det nog csi också.. eller hur li ? (:


i don't know you . anymore.


tell you ? oh, yes i will .

Kommentarer
Postat av: Li

det blir det ja! :D

2007-06-18 @ 14:46:22
URL: http://klajos.blogg.se
Postat av: katta

vad ska du göra istället för bk ? :)

2007-06-18 @ 16:47:14
URL: http://kattidatt.blogg.se
Postat av: Richard

fattar inte

2007-06-18 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0