be with you.

 glömde skriva min änglaviskning imorse, försökte få det gjort från mobilen men fick inte rätt på det.

"du är öppen och mottaglig för nya känslointryck. följ det positiva flödet."


love is all we need.




image46



inte hänt så mkt idag. blev väckt av att tessan ringde. sov vidare lite grann, sen kom ems och hämta mig. sen har man jobbat hela dagen. med ems (: mkt trevligt. ems och lendita har mobbat mig massa ;P men det får dom igen för sen, hehe.. det var nog rekord stängning idag. även om jag slöa lite i slutet där ;P hehe. inte lätt att vara förvirrad.


mr big - to be with you
sarah dawn finer - i remember love
three days grace - fallin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0