det omöjliga.

det finns fortfarande en massa frågor. frågor som jag bara vill skita i nu. vet inte ens om svaret kommer hjälpa mig förstå eller bara göra mig ännu mer förvirrad. så det är nog bäst att intala sig själv att jag mår bättre utan detta och att jag är för bra för att lägga ner tid på detta. finns så mkt bättre saker att lägga energi på. värd så mkt bättre, ska bara försöka få mig själv att inse det också. tid tid och åter tid är vad som krävs .. i hate it .

lika seg på jobb idag. börjat bli väldigt trött senaste tiden, pallar inget mer. ser ut som ett bombnedslag här hemma men jag orkar verkligen inte städa undan. det får vara så. alla mina flyttsaker också. när ska dom komma till användning. ingenting händer, ingenting leder till ingenting. så trött på det .


helt ok ute igår . kunde ju varit roligare. men ja, kebab fick vi iaf emelie (: och johan svek oss ;P men vi ses i veckan.


änglaviskning

"du har släppt kontrollen över dina egna och andras känslor och du känner dig harmonisk. du kan nu slappna av själsligen, mentalt och fysiskt."

--


hjälp mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0