eller inte.

änglaviskning

" följ dagens impulser. du har kontakt med sanningen i din själ och ditt sinne är öppet för vänskap och ärlighet. en bra dag för att fatta stora beslut"


så fan heller. där sket det sig också.

vår väder, så vad ska man hitta på ? lägga sig i ett solarium ? frågan är om jag pallar det. lusten till allt har försvunnit. kan knappt äta längre. gått ner en massa. men just nu så orkar jag inte bry mig. finns ingen energi till det. man har massa planer som man vill fullfölja men som bara rinner ut i sanden.


FAAAN också ..

att vakna av att man ligger och sparkar och gråter i sängen .. det är jag trött på . är så ledsen att jag blir förbannad och jag är så förbannad att jag blir ledsen. allt är bara så trist. jag orkar inte mer .


"det är som att följa sin hjärna istället för sitt hjärta men är det så det ska vara egentligen?" -emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0