ett trevligt besök (:

idag fick jag och emelie ett litet tramsryck, som vi ibland kan få. vilket började med att jag brände en skiva och sen tuta det utanför. vi körde först till mcdonkan ;D där vi först hade tänkt att beställa ett whopper meal eller big mac meal och en HOT cheese dipp ;P ja, vi är tråkiga. framme i kassan skulle vi även passa på att visa vårt personalkort på BK, såklart ! :D men det blev inte riktigt som vi planerat. vi kom fram till den lilla beställ-här-lådan och det blev två cheeseburgare och en paj (: haha. sen visste vi inte riktigt vart vi skulle ta vägen, körde en sväng ner mot stan, sen rätt va det var så var vi på väg mot sundsgården, för ett besök hos fernando. ett mkt trevligt besök (: massa snack och många shyy:ningar ;P haha, man bor väldigt nära varandra där med mkt smala väggar och jag typ skrek när jag prata. men det var kul ändå ..


 image33image34

image36


så nu är man hemma (: en trevlig kväll som jag egentligen trodde skulle spenderas framför tvn. men detta var mkt bättre. missade scrubs, men det var det värt (:

--

tycker om dig mer än vad du tror.



you make me fall for you, over and over .

--

låt bli, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0