fjäril.

denna måndag morgon började precis som alla andra. fullt med tårar. min syster tycker inte om att se mig ledsen. det gör kanske ingen annan heller. men hon säger det iaf. vad hade jag gjort utan min systeryster.

en ganska soft dag på jobb. inte mkt att göra. jag och sandra själva från klockan sex. det gick inte undan kan jag säga er ;P hehe . men jag är hemma iaf .

en ledig dag imorgon . skönt. jag och emelie ska tramsa oss som vanligt, sen ska vi hälsa på fernando (: han får en att skratta, det behövs. men ska nog hinna med att sola också. behöver jag. sen har jag en sak att tänka på tills imorgon. ska jag, ska jag inte. det är frågan. jag tror jag ska (:


så mkt skit du ska få. yeah ! (:



"du har kontakt med ditt inre barn och du kan nu skapa mirakler i ditt liv."


csi kväll med li, som vanligt. alltid lika myspys (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0