gammalt.

min mage knyter sig så det ömmar i hela kroppen. du bär en magisk kraft min kropp inte kan motstå. du lyfte mig upp från djupet, upp .. upp .. och upp ..

vad gör man livet gått i kras och inte går ihop ?
vad gör man när livet inte vill gå vidare och bara står still ?
vad gör man när livet inte vill släppa taget och håller fast som en vas klo i mitt skin ?
vad gör man om man inte vill leva detta liv ?

en kall vind smeker min kind, men har vi varandra förlorar vi aldrig värmen. tätt intill. för dig finns jag alltid. jag är där för att värma.

hoppet har dött, det var inte ens fött.

jag tänkte saker om er
ni tänkte saker om mig
det enda som skiljde oss åt
var att jag tänkte positivt.



det var inte ens värt smaken av hans tunga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0