jag trodde ..

att trots alla olikheter och så, så kunde detta bli ngt bra. jag trodde verkligen det. för det kändes så bra. och jag mådde bra utav det. nu ångrar jag bara att jag har lagt tid och energi på det, energi som jag egentligen inte har. att jag har låtit det gå så långt som det har gjort, för då tar det längre tid att komma över. att allting bara var så bra till en början och sen att det blev ett så tråkigt slut. var det värt det ? det var det nog. lär mig av detta och går vidare. det finns inget annat val, men jag vill inte detta, men jag tror jag måste gå imot mig själv där, för att det ska bli bra längre fram i tiden ..

vi glömmer detta bara .


--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0