minnen. fan vad jag saknar allt det där ..

hiite-på-kyckling. buss-dagar. cp-buss. picknickar. BAMSEkramar. kortspel-i-gamla-kafeterian. bagatelle-fikor. såpbubblor. hif-matcher. rydebäcksfester. altan-fester. festival. my-promenix-kvällar. sommarjobb-2004. elineberg-skolan. bu&misse. oboy&rån-fikor-hos-lillis. lycko-trianglar. non-stop-från-åhlens. påsk/jul-must- snödans. djidji.

och så mkt mer ..


"oh, krisse har du balkong, när fick du den?" -mickis

"laine ringde också, han ringde minst 1 gång!" -micka

"har ni fastnat?" -anonym

"vad heter du nu igen?" - mickie
"Sabina" - jag
"du är 31 år va?" - mickie

andreas pekar på stjärnan i mitt tak och säger " det är DU!" (:

på något sätt känns det osm om allt upprepas. läskigt. tanken slog mig, det gjorde ont. dina slag kan skada mig, men mina ord dödar dig. jag lät ett leende falla över mina läppar, men det passade inte in, när jag ler mot min spegelbild är det bara min mun som ler. det är ingen lek, allt man gör sätter spår, allt man gjort kan inte bli ogjort.

utan mina muffar är världen stum ..

visst blir det väl min tur, en dag.

första gången, andra gången, tredje gången gillt ?

kan man inte själv få välja svårighetsgrad på sitt liv ? dumt. vart tog all tid vägen ? den som där fanns så gott om. kärlek är svår att förstå, den är svår att hitta, men framförallt svår att få. varför vände jag inte och gick tillbaka ?

kan någon slå mig hårt som fan ?!

man kan aldrig förlora något man aldrig haft ..

--

S A K N A R   D I G   K R I S T O F F E R !  <3



Kommentarer
Postat av: li

rån-fikor. var mysigt att läsa det.
snart blir det riktiga skratt sabina.

2007-03-28 @ 23:37:00
Postat av: Richard

spot on, antar jag?

2007-03-29 @ 00:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0