ok.

inte för att jag vet vad det handlar om. men jag vet att jag ska sluta kämpa iaf. för oss har jag ingen aning om vad jag ska kalla längre, visste jag iofs inte innan heller. men du har tydligen dragit dig tillbaka vilket  verkar betyda att du inte vill mer och det får jag väl helt enkelt tåla och gå vidare bara, vilket jag har sagt till mig själv att göra för länge sen. jag var, men du är. åh, bli nu för helvete inte arg för att jag misstolkar eller ngt, för nej jag vet ingenting, för du säger ingenting. tänker inte fråga heller, känns bara så fel och sen känner jag mig bara så otroligt ivägen. äh .. men jag vet att du finns där som min vän, du har sagt det. så .. var väl jag som misstolka allt från början. som vanligt .. varför skulle jag göra ngt rätt ?


snart jobb, orkar verkligen inte. är så svinit trött. knappt sovit ngt. hur länge ska det vara såhär ? jag vill inte mer. ledig imorgon iaf. ska vara med ems. men vet inte om jag orkar, om jag har någon lust till något längre. vill bara bädda ner mig i min säng och bara ligga där. tårar igen .. fan .


änglaviskning

"du längtar efter nya känslomässiga upplevelser. äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar"

Kommentarer
Postat av: Micka

Hej. Vet att det inte går så bra.. men insåg i förra veckan att jag inte har något roligt att skriva. Orkar inte. Men jag ska försöka bättra mig. Puss på dig!

2007-03-22 @ 17:09:24
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Anonym

ska du ut imorgon? eller vill du kanske mysa med li och en film?

2007-03-22 @ 17:09:50
Postat av: Anonym

bytte sida när jag höll på att posta en kommentar.. undrade iaf om du skulle ut imorgon.. eller om du ville mysa med mig?

2007-03-22 @ 17:10:35
Postat av: Richard

du har inte gjort nåt fel alls.

2007-03-23 @ 00:44:13
URL: http://richard1337.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0