så lite som gör så mkt.

denna veckan har som sagt varit en förvirrad vecka. igår var nog den dagen som var mest förvirrad. var på jobb från halv nio till sju. nettan står och skopar pommes och det faller någon järngrej från taket, hon kollar VÄLDIGT konstigt på den och fattar ingenting, sen kläcker hon bara ur sig ett "jaha" och fortsätter med det hon höll på med. fy fan vad jag garvade, jag kunde inte sluta skratta och jag kunde inte förklara för dom andra vad det var som var så jävla roligt. min mage och min rygg gjorde så ont (:, haha . sen efter det så kommer det värsta, jag var helt inne i DT:n så ringer det i telefonen, "välkommen till burger king, det går bra att beställa", haha, vad tänkte jag på ? , det värsta avr att det var magged som ringde, han garva nog lika mkt som jag gjorde, "en whopper med extra allt, ända ner till malmö, går det bra ?" haha .. vilken dag, herrejisses.

jag är för snäll..


jag grät när jag vaknade imorse. jag drömde.


det är lång tid kvar. men jag vill ändå inte. åh ..


vill ha dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0