så mkt bättre.

att så lite kan göra så mkt. brukar läsa alla dina gamla sms, det gör mig alltid gladare. när jag inte får upp kassaskåpet på jobb, då tänker jag på dig, då funkar det alltid :P. igår tänkte jag mkt på dig. hur mkt jag saknar dig, att vakna bredvid dig och bara ligga och titta på dig när du sover, att bara vara nära dig, att lyssna på dig när du berättar dina historier, intressanta eller inte. dig.

image38image39image40image41image42image43



igår blev det utgång med flickorna, mkt trevligt. som alltid. men ändå är det något som saknas. har tappat den här känslan. det blir inte alls som innan längre. och det beror inte på er flickor. det vet ni (: . men igår var det iaf bättre musik på arom. förra gången sög det. åh, där var en tjej som satte sin klack rakt in i benet på mig, fråga mig inte hur hon lyckades. men ont som fan gjorde det och benet bara vek sig, fick ta tag i della där för att inte trilla omkull, tog ett tag innan jag kunde stå på benet igen ;P . sen fick micka och li ett ryck att vi skulle till donkan och så blev det, bussen upp till stattena, en lilla menyn och en JÄTTE äcklig garlic dippa, kan säga att BK's är mkt godare ;P sen tog jag taxi ner i stan, hämtade upp emelie och sen hem.


nu är det snart dags att gå till jobb. ska först hem till liselotten. hämta lite saker. var på hälsomässan med henne igår. mkt trevligt även om det blev en lite snabbis (: köpte mig en worry stone och änglaviskningar.


fortfarande inte en enda rad om K .

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, vilka hemsak bilder... :P

2007-03-11 @ 13:41:01
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Li

nu har jag också fixat mig en blogg ;P eller en till ;)
tack så mycket för i lördags! :)

2007-03-12 @ 15:34:36
URL: http://klajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0