söndag.

en väldigt slapp söndag. skulle ju hälsa på johan idag. men vågade inte ge mig ut i denna blåsten. så har gått runt i morgonrocken till klockan sex, då jag fick slänga mig i duschen för att sanih och john skulle komma halv sju. sen kollade vi film och käka chips och dipp. mumsigt. boog and elliot, älskar dessa filmer (: önskar jag fortfarande var barn ibland. slapp alla  problem, det tänkte man inte på då. skönt. väldigt skönt.

så nu hade jag tänkt gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre än idag och alla andra dagar. vilket jag vet att den inte blir men ja, hoppas kan man alltid.


så go du är fernando. faller jag, så faller jag inte ensam (:


tack för idag.

kan det bli den 31 mars nu .. snälla . behöver komma härifrån.

Kommentarer
Postat av: della

komma härifrån, det behöver vi alla. finns här för dig <3

2007-03-19 @ 08:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0