sov gott .

lillis, det har hänt en grej idag och om du kommer hit imorgon kommer vi vara en mindre i huset. baloo finns inte mer /: min älskade lois. men vi har fått en liten söt bagera istället som du kommer älska. ett riktigt busfrö (:

image47

image49



jobb idag var helt ok. kunde varit bättre. skönt att det ska komma lite nya snart och att snart jenny blir min högra hand (: var en del att göra ikväll, men det fixade vi fint tjejer. sen kom ems och hjälpte mig och monkan lite. sen åkte vi hem här och såg en jätte fin film. tänk om kärlek kunde vara så underbart. tänk om någon gammal kärlek skulle komma tillbaka till mig om sju år. oj, men underbart. dens namn var iaf dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta.


lendita är så jävla cool. hänger nu en lapp på jobb om att inga tider får bytas längre, vilket är pga henne. då kläcker hon ur sig
"kolla vad jag ställt till med"
 och emelie svarar typ 
"vad kämpar du för?" eller ngt sånt
och lendita säger
"jag kämpar inte alls, det bara blir så"
nu fattar typ ingen, men det vr kul iaf ;P


jag har ont i magen och det jävla skitet har kommit igen, det var länge sen sist. men jag vet vad som är orsaken.


lillis jag saknar dig. jag saknar allt det där. kan inte tiden bara stanna. gå att spola tillbaka. åh ..


jag finns inte mer, låtsas som det.


tack föresten.

Kommentarer
Postat av: Micka

baloo.. din tre benta hamster. Beklagar sorgen sabina!

2007-03-23 @ 07:00:32
URL: http://keela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0