utflykt .

med ems idag, mysigt. först en sväng ut till jobb, lämna lite kataloger till tessan. sen vidare till ikea för att handla present till mams. hon fyllde år igår, känner mig så hemsk, men jag har verkligen inte haft tid att fixa det innan. men det gjorde inget sa hon, hon blev lika glad ändå (: men iaf, vidare till utflykten. efter ikea tog vi bussen ner till stan för att åka över till helsingör, där vi gick runt typ en timme för att hitta ett ställe att äta på och till slut så fann vi rätt ställe, personalen var det inte fel på heller ;P nu ser vi inte han mer emelie. eller ? :D vi kan bli stamgäster på café vivaldi, eller vad säger du ? och massa foto har det blivit också, vilket jag inte kan lägga upp nu, för vem har kameran ? jo, emelie ;D blev lite knas när jag skulle gå av bussen, glömde att hon hade den. spillde kaffe över mina tights också . inte bra, varmt och jag luktar bara kaffe :P

--

du behöver inte svara, när det inte finns något svar eller döljer jag dina känslor, om de inte ens finns kvar? kanske finns det inget mer att säga, men kan du så hjälp mig förstå, vi hade något som ingen förstod, vi hade något som inga ord kan förklara och vi var en kraft som ingen rådde på större än livet, större än oss, större än vad de trodde vi kunde vara, så säg mig, kan något så stort ta slut så fort ? jag bara undrar, stod vi tysta och såg på, medan sprickorna blev större ? kan det vara så, kan det verkligen vara så ? ska vi gå omkring och konstatera, att vi missar vårt livs enda chans ? ska vi skiljas som vänner, kanske mötas någon gång ? ska vi ge upp en omöjlig dröm ? och låta minnena blekna, låta allt bli som förr, till en dag då vi äntligen glömt.

Emilé Azar - Vi hade något

--

du sken på oss idag, efter regnet,  kommer solsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0