vad händer ?

om man får fråga. åh, ibland bara hatar jag det här.

dagen började dåligt, mams paps och syrran skriker så man vaknar, man pallar inte gå upp och säga till dom. man ligger istället och sparkar sig irriterad i sängen. man väntar bara på att fönen ska starta och vad händer ? den där jävla fönen går igång. herregud. snälla ge mig en lägenhet så jag kommer härifrån. vill bara ha mitt egna, göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. jag behöver förändring. trodde att allt skulle bli bättre med tiden, men icke. det finns andra saker som inte gör det så jävla roligt heller. mitt andra hem finns inte mer. kommer det komma något sånt igen ? nej . inte som det ser ut nu .

vart jag än tittar så .. ja .. nej .. det finns inte . vill bara ha dig . vilket är grymt jobbigt .


två dagar utan cigg och jag håller på att få damp . akta er för mitt humör inte det roligaste .

jag saknar det.



vart ska jag bli av ? vad vill jag ? hur ska jag vara ?

idag gick jag för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0