vad har jag att förlora ?

en ganska soft dag på jobb. kunde väl varit bättre men helt ok ändå. ja, finns väl inte så mkt mer att säga om det egentligen. mer än att jag gjorde samma jävla misstag IGEN .. pinsamt men sant.


en go helg, men den kunde varit goare. mkt goare. åh ..

jag kan inte sluta tänka på dig. det går inte. kan inte hjälpa det. det sitter inristat i mitt huvud. hatar vara jobbig, hatar vara tjatig. så jag låter bli. men jag saknar dig så otroligt mkt .. så mkt . jag har fått fjärilar i magen .


idag har li varit här, måndagar är ju vår CSI-kväll, alltid lika trevligt, och en massa cola blir det alltid (:
 

du gör mig så glad.

imorgon är jag ledig, då ska jag städa, sola och hm .. ta det lugnt. plugga fasfax ;P haha ..


ÅÅÅÅHHHH !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0