"vet ej ;P" - emelie

du förlorade för att du trodde att du är bättre än du är .

sara har stått i dtn idag (: weh. haha. det gick jätte bra. fast hon typ gissa sig fram till vad dom sa. men det var kul. fy fan vad det var mkt att göra på jobb idag. kanske för att jag skicka hem pernilla redan halv sex. men det var kul, eller hur tjejer ? servetterna tog slut och jag fick springa som en galning för att hämta nya, blev som en svans efter mig med servetter, fy fan vad han den där gästen garva, han bara "du är rolig att titta på" :D haha .. kul dag idag ändå. och emelie var sur på bordet, men sen kom sabina och puttinutta lite med henne, så blidde hon glad igen och när hon fick sina kött broilade ;D haha . super duper dag idag . det går mot det bättre iaf. 

men kassaskåpet. AAH vad jag hatar det ! 

 
imorgon ska det packas, ska hinna med att träffa fernando och johan innan jag åker. fan det känns som vi ska borta en hel evighet. fast det bara är en helg (: haha . men det ska kännas som en längre tid. vi ska göra så mkt kul. så mkt vi ska shoppa och så mkt vi ska festa. ;D hihihihih.. åh vad jag längtar (emelie ryck) haha ..


hahahha, när vi skulle cykla hem från jobb.
"nu stannar vi" sabina
"varför?" emelie
"vi ska fota" sabina
vi fotar en massa försöker få med månen osv
"nu måste vi fota våra cyklar" sabina
batterina tar slut . vi tar upp våra stöd på cyklen, tar ett steg bakåt och hoppar upp och cyklar vidare (: exakt samtidigt. haha.. så fult (: twins .

bara jag och emelie som kan skratta åt allt sånt tråkigt. tack för att du finns ems, min ems (:

skriver kanske mer sen .. orkar inte mer nu ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha ja kul var det ;D hoppas gästerna förstod oss.. verkade som det skrattade bara iaf ;P haha ja o månen som var så stor ju :P klant sabina <3

2007-03-29 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0