vilken dag .

DAAAAAAARIN ! haha .. fan va fult det var emelie, som vi skrek också.

idag har jag jobbat, det var väldigt segt, var nog lite bakis ändå :P, och vet ni vem som kom till jobb idag ?! haha, DARIN, han handlade av mig (: ett crispy chicken meal med cola, en wings och en chili cheese, sen tyckte han att han skulle lukta gott också, så han köpte en garlic dipp också (:, sen tvinga jag och tessan fernando att fråga efter en autograf till oss ;D hihi. och det fick vi. kom nästan precis hem. det är helt sjukt så seg man varit. satte mig rakt ner på golvet i köket idag, jag orkade inte stå och det var så fruktansvärt varmt så kändes som man skulle svimma /: stänger imorgon också, jobbigt, inventering också, känns som man kommer vara kvar hela natten. eftersom att det blir utgång idag också. sanih och john är på väg hit, sen kommer ems, vet inte hur det blidde med johan. men det löser väl sig (: något annat kul som hänt idag ? hm, JAAA , haha jag garva så jag knappt fick luft. anne snubbla över en ballong .


jag försöker.


1 ..

Kommentarer
Postat av: li

jag drömde om dina sånna änglaviskningar inatt.. men det blev aldrig rätt.. fick alltid ett kort där det var något helt annat på.. det var kul att se dig igår.. även om jag var helt off.. <3

2007-03-25 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0