älskling 20 år .

idag fyller du år baby, 20 år. och du är inte här. vet vad jag ska ge dig som födelsdagspresent. tror du blir glad. mkt glad. åh, önskar du kunde komma tillbaka. ska snart till din minnessten med mappe, eva och felicia. karro, liselotten, ingela, anton och julia är ju på kreta, dom undra ju om jag ville följa med, men känner nog att jag inte klarar åka till kreta på ett tag. fast än att min bästa semester varit där, men det var ju för att det var med dig. hoppas du får en fin födelsedag med dom andra änglarna där uppe. tänker på dig var sekund. jag älskar dig så min vän.

krisse2

<3

det är sjukt så ont det kan göra.

Kommentarer
Postat av: Micka

Saknar dig kristoffer...

2007-05-05 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0