drömmar.

knasigt. först du och sen du . önskar jag kunde tyda drömmar. nu är det en sån där grej igen, jag känner det liksom. en sån känsla man får och man vet att det är rätt på något sätt. iofs så ska jag nog inte alltid lita på den här känslan. men jag tror jag vet vad som varit på problemet förut. så jag får väl bara lägga undan det ett tag och se vad som händer. sen är det bara köra igen.


en soft helg. taco-film-kväll med björn och bä. åt alldeles för mkt ;P men gott var det ! sen igår var jag på överaskningsfest hos pappas vän, sen inflyttningsfest hos rasmus och richard, trevligt och en väldigt fin lägenhet, och två mega söta katter, uffe och frankie(?) :D sen blidde det tivvan .. som vanligt. var trevligt och träffa dig till slut faktiskt (; hehe .. men du försvann lika snabbt som du dök upp .



don't let me go !

inget kul inlägg. inget kul att säga. idag blir det soft soft soft .. sen är det dags att åka hem imorgon igen.

nu ska jag mysa lite med festis (:

Kommentarer
Postat av: Mickis

haha, LÄTT!! :D :D vi får köpa upp ett helt lager nu hattar och kräftor redan nu ;)

2007-10-08 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0