en dag som idag (:

blev väckt av en go vän vid namn tanja idag, det var väl tur det annars hade jag kanske legat i sängen fortfarande :P kanske lite överdrivet, men jag hade legat där länge iaf. så det blidde en mysig fika på ebbas. och en massa prat om allt och ingenting, det är läskigt att vi känner detsamma om saker och ting ibland (: men jag gillar det dock väldigt starkt ! och en utgång nästa helg är bokad. hela natten ska vi vara ute och röja. hehe . PRIMA som tanja ofta säger (: hehe ..

sen stack sabina och sola för det behövde hon verkligen. hon behöver det fortfarande. :P blir nog en solning till denna veckan..

sen har jag precis kommit hem från stan, varit på baggis med sanih, john, mats och papsen. tagit en öl och "firat" john lite . vi tar resten på lördag (: grabbarna och jag .. haha .


--


jag önskar fortfarande ibland att du ska höra av dig och säga hur mkt du saknar mig. det kommer aldrig hända. men det dyker upp ganska ofta i tankarna. AHHH ! inte bra inte bra ..

har fortfarande ont på mitt ögonbryn sen alicen nocka mig /:


nu är det nog läggdags, blir lite mer skrivande imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tanja

:D Jag längtar verkligen till nästa helg! Ska bli jättekul! Det var evigheter sen jag var ute sist!

2007-10-13 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0