höstmys.

imorgon bitti, redan klockan åtta ska sabina gå upp, tro det eller ej (: för klockan nio kommer micks och hämtar henne. sen bär det av mot macken först, sen mot malmö. vi ska vara invirade i halsdukar och redo för shopping. en mysig lunch, en scones fika och en morotskaka till efterrätt ! ojoj, alltid mkt mat när sabina är i farten. speciellt när hon slutat med rökningen efter doktorns predikan. isch ! det blir en massa småätande, vilket får innebära fler joggingrunder i jordbodalen. det blev en kort en imorse, sen en promenad bort till brunnen för att handla frukost (: mumsigt.

blir nog minst en till promenad idag. det blir nog en alldeles strax. jag och min kamera ska promenera ner i jordbodalen tänkte jag (: en liten runda bara .. se om vi kan få några trevliga höstfoto.

jag börjar gilla den här höstkylan nu när man vant sig. ganska mysigt att vira in sig i tjocka halsduken och bara mysa. ta en promenad i höstblåsten.

tänker på dig M . du vet vart jag finns om det är ngt .


längtar till imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0