i'll make it .

hemma igen. konstigt att ens föräldrar kan sakna en så mkt efter bara tre dagar. har städat lite i lis lägenhet idag, diskat och dammsugit och det där man måste när man inte bor hemma. vilket jag kommer sakna när jag flyttar på riktigt. jag är expert på att bara fylla vasken med disk och bara slänga saker omkring mig. men det är något jag blivit på senaste tiden. jag måste komma igång och får tillbaka min energi nu. jag gör ju saker och så det är ju inte det. men samtidigt är man alltid så trött. usch inte bra att ha suttit hemma nu i tre månader. men men det kommer , allt löser sig .. det får bli så jag får tänka nu helt enkelt.

sen kom liselotten och hämta mig och vi åkte ut till väla för att träffa karro och ikea gänget. sen blidde det graffiti. massa gott och massa mysigt. en liten snabbis runda på väla. sen hem med all packning och grejer. sen la man sig i soffan och följde serie efter serie. och somnade till slut ..

vaknade av att mamsen kom hem och vi satte igång och lagade lite godmat. citronpotatis, persiljesås och lax (: mums. åt så mkt att jag typ inte kunde röra mig. men när jag sen satte mig och kolla på greys med sis, så var jag ändå sugen på något. jag hatar det här suget, när man går fram och tillbaka till kylskåpet och hittar aldrig något att sitta och tugga på . jobbigt, måste lära mig att äta tomater. så man kan köpa en liten förpackning med coctailtomater som man kan tugga på till tvprogrammen/filmerna. äh, det är en sån där riktig funderar dag idag. en knasig sådan. det är liksom inte normala saker. fast det brukar det inte vara när jag är inblandad.

jaha, och nu sitter jag här och skriver. en kort dag blev väldigt lång med hjälp av lite text. jag är nog bra på att göra saker till mer än vad dom är. JA ! det är precis vad jag är . det är precis vad jag är. jag önskar jag kunder beskriva mig själv på något sätt. jag har mina svagheter, nej syster jag är inte perfekt, som du påstår att jag tror jag är. det vet jag mycket väl att jag inte är. men det är något där inne som gör att jag påpekar andras småfel hela tiden. men tro inte att jag inte gör det med mig själv. det kan ni tro att jag gör. mycket hårdare än med er. bara det att jag som jag sa för några rader sen, jag är bra på att förstora saker, göra dom till mer än vad dom är. lita på saker/folk som det inte är meningen att jag ska lita på. äh, nu är sabina igång igen.

har lite annat att göra nu, lite att skriva. men inte här. lite viktigare saker faktiskt. tänk att det finns något viktigt jag kan göra. helt sjukt. knasigt, knäppt. hrm .. jaja ..

lets play a game baby .

mina drömmar är helt mysko.

Kommentarer
Postat av: Micka

När ska vi mysa?

2007-10-10 @ 08:54:17
Postat av: mickis

bra!!!!!! tummen upp!!!! vi får inte glömma ta ut dem i tid bara! ;) annars kan man bli för full och trilla in i buskar!

förresten, du är väl ingen slarvmajja? trodde du var tvärtom?

2007-10-10 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0