outside.

för liten och omogen för mig, det var vad jag fick lära mig av min nyfikenhet. (: nerlagt.

har varit ute och sprungit idag. sprang tills jag trodde jag skulle spy. det var skönt. men fan vad jag är trött nu. men vi får göra det till en vana. för jag behöver det. ska sluta med min rökning också tänkte jag. eller iaf börja dra ner på det. nu får jag nog ta tag i lite städning här hemma. för här ser för jävligt ut. är ju aldrig hemma, så jag hinner aldrig städa. förstår inte hur jag hinner stöka ner så här överhuvudtaget. :P

min lugg ska klippas idag . får nog ta tag i det själv denna gången . så jag får det som jag vill ha det (:


åh, hur ska jag orka resa mig ur denna stolen ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

"för liten och omogen för mig"
ouch, någon kan ta de där på fel sätt. "liten" kan ju tolkas på tre sätt.
1. För kort i längden
2. För kort i "längden"
3. För ung
Hoppas för snubbens skull att det inte är alternativ 2 :)

2007-10-01 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0