1 ½ dag ..

det gick bra tills vi skulle äta igår . då blidde det cider till maten .. sen var det kört . men efter fem stycken så tacka jag nej . satte mig på bussen hem kvart över ett . kände mig lite smått nere . inte för att misslyckats. för jag bryr mig inte om det . nästa helg kör vi igen (: inte med vit helg då . det är alldeles för ansträngande.

det var trevligt igår. ont i hela kroppen efter bowlingen bara ;P otränad. och det första jag gör är att trilla ut på banan. sen kommer jag ju på att vi glömt byta skor .. hahaha .. som jag garva . jätte god mat också måste jag tillägga (:

idag blir det soft. film och sånt ..



i waiting för my wake-up-call

Kommentarer
Postat av: Li

vi borde kanske träffas och prata lite om du nu fortfarande vill bo i min lägenhet när jag är borta..? :)

2007-09-17 @ 09:35:28
Postat av: mickis

men tror du han hälsar på mig också då? :)

2007-09-17 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0