fuck off.

min rubrik bara struntar vi i .. för vad den handlar om orkar jag inte gå in på .

hur många gånger har jag skrivit i min blogg idag ? det är nu när jag är hemma igen. jag har inte så mkt att säga. eller jo en massa. annars hade jag ju inte skrivit. det som är det svåra är att få det ur sig. vet inte hur många gånger jag sagt det och hur mkt jag upprepar allt här i bloggen. men det är så det känns. att allt är det samma hela tiden . man går runt som i en ond cirkel och kommer inte ur den. man gör samma saker . man träffar samma folk . man går till samma ställen . man lever som i en liten bubbla. det är inte det att man inte kan lämna den, men man har varken mod eller styrka till det. iaf inte jag . jag klarar mig inte själv. även om jag älskar sitta hemma själv och slippa höra alls åsikter om allt och alla. det enda som är svårt att göra själv, är att sova. men det kommer, jag klarar det också så småningom.

denna bubblan ska lämnas. ska bara snurra runt i den här cirklen ett litet tag till. skaffa mig ett ordentligt jobb och spara så mkt pengar som möjligt. sen bär det av. det får hända precis vad fan som helst. jag får bli hemlös och pank. men jag ska ut i världen, rättare sagt sverige. göteborg. som jag sagt innan. har fortfarande 4 år på mig. jag lovade "världen" fem år .. sen är jag där . kanske till och med i stadigt tillstånd. ska lämna allt det gamla bakom mig nu. det är dags och släppa det.

deppigheten ska blåsa bort med höstvindarna. den ska regna ner i brunnarna längs vägarna. den ska flyta bort med strömmarna i havet. den ska falla som ett löv från trädet. den ska försvinna och sabina ska bli sabina igen (:

jag säger så mkt . usch på mig . jag borde bara hålla käften . sy igen den eller ngt .

dags att lägga sig i någerlunda tid idag kanske . klockan börjar närma sig ett . så det är väl dags nu då . imorgon ska det fixas med en massa. och nu ska jag verkligen göra det (: i promises you .


nattinatti .

Kommentarer
Postat av: Misse

Allt har sin tid Bu! Och du är fortfarande Sabina, i ett annat tillständ bara. Och alla har förståelse varför! Men det är härligt att se att du sätter upp lite mål och "pushar" dig själv lite. Skit i om du tar ett steg fram och två steg bak, det är framsteg i vilket fall som heslt :)

2007-09-26 @ 12:19:41
Postat av: Sabina

tack misse <3 men utan er runt omkring, hade det inte gått alls. och jag hoppas på lite mer bu och misse när du kommer hem.

2007-09-26 @ 13:30:31
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0