have you ever walked on air .

when you find it don't let go .



en fullspäckad helg som vanligt. förutom igår då. får då var man bakis för både fredag och lördag kvällen/natten. men men, sabina återhämtar sig snabbt och är på benen lagom till nästa helg. men icke denna gången. nu är det slut :P iaf på drickandet. måste måste måste verkligen . isch . det kommer gå bra (:


men det var kul att träffa elin igen. det var verkligen skit kul (: hehe . tack för en underbar fredagkväll pelin.

och grattis i efterskott fernando. förlåt att jag glömde din present, du ska få den snart (: jag lovar.

denna vecka ska gå åt att ta tag i mitt liv. måste fixa nytt pass också.

ÅH juste, tappa min plånbok i fredas också. inte bra alls. jag är aldrig så slarvig. usch på mig. mitt tp och min fina plånbok /: FAN ! .

äh, nannedags nu. gonatt.

Kommentarer
Postat av: Estell

Ja det hade varit kul iof ska vi ju sticka på fredag och kommer inte hem på nio dagar men ni kanske kan komma ut till åstorp, om ni vill kan vi dricka lite spela spel och så =)

2007-09-12 @ 10:09:55
URL: http://stellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0